Nienawidzę i Kocham

Nienawidzę i kocham. Oba bardzo mocne uczucia mieszają się we mnie niczym powietrze z ogniem.

Złość rozpiera moje płuca – chce zawładnąć każdą komórką mego ciała. Jak już trochę opadnie zalewa mnie uczucie miłości. Tak bardzo kocham ten świat i tych ludzi. Tych którzy tak mnie denerwują i tych którzy tak współczują.
Sprzeczności mną rządzą, kiedy ktoś opowiada o harmonii, zamykam oczy….
Nie widzę tego.
Jedna uwaga do wpisu “Nienawidzę i Kocham

  1. Kiedy złość opada , zalewa Cię miłość ..
    Trafnie zanotowałaś to. Dla mnie to właśnie jest kwintesencja harmonii. Nienawiść i miłość są dwoma biegunami sił, które nie są nami , ale nami sterują Nie mamy wpływu na to, co nas zalewa, ale możemy przyjrzeć się sobie dlaczego reagujemy tak , jak reagujemy . Kiedy pada na mnie deszcz to mam dwa wyjścia – albo narzekać na mokry świat, na deszcz, na pogodę , albo naciągnąć kaptur na głowę i uśmiechnąć się do wiszących chmur wiedząc, ze tam za nimi jest słonce i niebieskie niebo. Chmury, złość ,deszcz .. to chwilowe , za nimi tam zawsze znajduje sie miłość niczym słonce. Tak myślę, że wszystko jest na swoim miejscu, tylko my i jedynie my , przywiązujemy do tych zjawisk zbyt wiele siebie i odnosimy to zbytnio do siebie. Niekiedy do tego stopnia, że bez tej huśtawki nie potrafilibyśmy – jak nam sie wydaje – żyć. Staje się narkotykiem i to , jak mi się wydaje , jest jedyna różnica pomiędzy harmonią a niepokojem . Wręcz oczekujemy , aby coś się z nami działo ,abyśmy mogli znów poczuć te wszystkie emocje. Oczekujemy od samych siebie.

    Polubienie

Skomentuj

