Niesmak

morze wilwarinJestem zniesmaczona. Mogę dodać słowo MEGA.

Rozczarowana światem i sobą, a przede wszystkim sobą. To, że ten wielki skrywa wiele tajemnic to chyba już każdy wie. Ale czemu najbliższa dla mnie osoba, ja sama kłębię tyle sekretnych myśli i czynów. Poznaję siebie całe życie. Bać się strachu, uciekać przed jutrem.

Rozczarowanie moim niedbalstwem. Praca i obowiązki wkoło. Rozwaliłam system, rozwaliłam sobie kręgi, moje plecy nie wytrzymały. Kolejny dzień z bólem, a mimo prochów, wciąż bólem. Siedzę spowita myślami. Nie dbałam, przeciążyłam, a wciąż od siebie wymagam. Upartym człowiekiem jestem. Cisza mnie wytrąca z równowagi, a bezczynność rozprasza.

Czy mogę czegoś od siebie chcieć?


2 uwagi do wpisu “Niesmak

  1. Po prostu odpuścić
    Ja wiem, że to się łatwo pisze. Kto nie był w takiej sytuacji , ten nie wie. Ja BYŁEM. I czasami zdarza mi się czegoś np nie dopełnić, albo w czymś nie sprostać i to najczęściej z własnej winy. Brać siły na zamiary – to cała nauka płynąca z konsekwencji chwilowego uziemienia.
    Pozbierasz się , jestem pewien , a czas, który teraz spędzasz na wylizywanie ran spożytkuj proszę na odpuszczanie sobie . Nie ma sensu siebie winić. Jesteśmy uwarunkowani różnymi czynnikami i jestem pewien, że w moim np przypadku , te czynniki i programy warunkujące jeszcze nieraz dadzą o sobie znać , ale teraz mam przynajmniej oręż w ręku. Obserwacja i dystans. Nie biorę wszystkiego tak osobiście. To że jestem sobie sam winien to jedna sprawa, ale już wiem ,ze JA – to zespół uwarunkowań. Możesz się zmienić nie dlatego że sama coś sobie dodasz lub odejmiesz, a dlatego, że pozwalasz życiu zmieniać siebie. To wymaga zaufania do Życia i to zwłaszcza wtedy, gdy wydaj się , że stawia Cie pod ścianą nie do przejścia. Ufaj – ONO zawsze czuwa i odpowiada.

    Lubię to

  2. Brakuje mi małych krasnoludków, które by wykonywały większość prac za mnie 🙂
    Odpuściłam już wiele. Gorzej było z odpuszczeniem i nie przejmowaniem się tym 😉

    Lubię to

Skomentuj

